Dagens mage....

1kommentarer

....Inklusive den obligatoriska fläcken. Vecka 23 och jag är större än någonsin. Hur ska detta sluta?
Imorgon åker vi till Frankrike och jag har en packningskris här. Vi ska till Nice, Antibes och Cannes. Hur i hela världen ska jag lyckas se lite sval och sofistikerad ut?! Nu kan inte ens ett par megasolglasögon rädda mig, en bohemchic poncho får mig att se ut som en badboll och fräsiga skor tillåter inte mina fogar. Hjälp mig någon!

Men skönt ska det bli. Sista resan innan bebisbubblan och herregud vad jag ska njuta och unna mig. 20 grader är jag utlovad samt solglimtar. Så gode Gud ge mig nu lite fräknar och aningar till solränder, jag kan tänka mig att nöja mig med hormonella pigmentsförändringar, bara jag får någonting som låter mig urskiljas från en vit bakgrund.

1 kommentarer

Ellen

24 Apr 2013 22:05

Du är jättefin Cissi! Kommer passa perfekt plaskande i det azurblå havet (eller är det för kallt än?) !
Vi ska dit till sommaren så hoppas du laddar med en massa tips här på bloggen sen!
Bon Voyage!

Svar: Jag är badkruka så det blir på sin höjd ett tådopp. Jag ska försöka ta lite bilder, men jag är ju som sagt inget vidare på det där. Men tips borde jag kunna skrapa fram!
Cissi

Kommentera

Publiceras ej