Fabulös?

0kommentarer

Idag ska jag på fest! Så otroligt efterlängtat att få komma ut och roa mig utan att ha ansvar för barnen. Min svägerska ställde upp som barnvakt trots att hon också är gräsänka den här helgen. Väldigt tacksam för det!
 
Jag och Penny har en tuff tid just nu där vi går i kollision var femte minut, lägg på några dagar VAB i veckan och ni kan förstå att både hon och jag räknade ner tills det var dags att åka. Så här såg hon ut redan strax efter lunch, innan jag och Elsalie fick hejdat henne:
 
Så beredd!
 
Själv har jag haft huvudbry om min klädsel för kvällen eftersom klädkoden: Fabulous kändes som den kräver lite av en. Det enda jag hade hemma som klassade in var den här:
 
 
 
Jag hade ryckt åt mig en klänning tidigare i veckan och gick sedan bananas med smink medan barnen hängde i klasar runt benen, ständigt bråkandes. Kul och avslappnat..,
 
När jag var färdig och bad om ett omdöme sa Elsalie att jag såg lite "elak" ut, som en häxa i sagor...
 
Så efter att ha lämnat av barnen skyndade jag mig hem för att göra mig lite snällare.
Ljusare läppstift och upp med håret.
 
 
Kan förresten tipsa om den här Lindex-klänningen. Otroligt skön att ha på sig och om man väljer att inte tolka tyget som "tantigt" så ser det ut som en vacker tavla.
 
Nu ska jag ut och rulla hatt!
 

Kommentera

Publiceras ej