Egohelg

0kommentarer

I helgen smäller det! Jag ska åka på träningshelg i Stockholm och hänga med Julia. Sådan otrolig lyx. Jag ska på detta:
 
 
Det är Annika Sjöö som arrangerar eventet och det ska bara bli så skönt att bara ta hand om mig själv en stund. Det ska tränas, dansas (åh, Gud hjälp mig!!!), ätas, promeneras och spaas. Allt ihop med Julia vilket ger en extra bonus att vi verkligen hinner hänga.
 
Detta kommer verkligen lägligt då jag gått in i en träningssvacka och behöver en boost. Visst, jag tränar fortfarande regelbundet men har svårt att få till lusten till löpning och jag har ingen direkt styrning i styrketräningen. Yogan saknar jag, men tar inte tag i att få en regelbundenhet. Så den här helgen hoppas jag ska få igång mig igen.
 
Det krävs dock en del att få till det rent logistiskt. Jag har lyckats involvera tre olika barnvaktskonstellationer och planeringen kräver sitt. Min syster skall ta den större delen och det är första gången för henne så länge ensam med barn. Spännande! Och utmanande.... Jag hoppas hon kommer ut hel på andra sidan.

Kommentera

Publiceras ej