Jag springer igen!

1kommentarer

Idag kom jag och Åsa ut på en härlig löprunda i Änggårdsbergen under lunchen. Det var faktiskt ren och skär njutning att få plöja fram i höstlöven och de två första kilometrarna med bara stigning uppför, glömdes snabbt av när det planade ut på toppen, vi fick springa runt i höstskogen.
Löparbilder blir inte vackra, men jag blir ändå glad när jag ser detta:
 
 
Man ser ju hur lyrisk jag är av att faktiskt ha vågat mig ut i löpspåret igen efter en lång period av att prioriterat annan träning och sedan blivit rädd för det. Liksom dragit mig och hittat på ursäkter. Men åh vad det är härligt! Och hösten är bästa springårstiden, lagom kallt, klar luft och otroligt vackert. Sa jag att jag är lite hög på löparlust...?

1 kommentarer

Lena

29 Oct 2015 08:38

tänkte tipsa om en jätte bra ny barn bok som skulle passa sig som sjömanshustru

http://www.bokus.com/bok/9789175690414/pappa-ar-sjoman/

Svar: Tack för tipset! Den ska jag spana in. /Cissi
Cissi

Kommentera

Publiceras ej