Håkan

1kommentarer

För två år sedan när Håkan Hellström gjorde sin bejublade Ullevikonstert hade jag biljetter. Biljetter köpta i god tid men utan stress. Idag är det ren hysteri när nästa års biljetter släpps. Jag menar när till och med GP har en guide till hur du ska göra för att smartast köa...
 
Helt sjukt!
 
Jag kunde aldrig utnyttja de där biljetterna 2014 eftersom det var den helgen det hade planerats in en semester till Astrid Lindgrens värld med barnen...suck, vad gör man inte för sina små kärlekar. Så jag sålde biljetterna till syrran, men åh vad jag har grämt mig! Jag har absolut inte kommit över det.
 
Och nu sitter jag här i den här kön..
 
 
Det ser inte ljust ut tyvärr. Min känsla är att det kommer komma extrakonserter fre och sön, eller vad tror ni?
EDIT: Jaaaaaa, Evelina och Carl lyckades köpa biljetter och två är mina!!!

1 kommentarer

evvis

17 Oct 2015 13:16

Payback för sist! :)

Kommentera

Publiceras ej