35 år redan

0kommentarer

Nu kände jag att jag var lite onyanserad i mitt förra inlägg. Jag har ju egentligen haft en fantastisk fin födelsedag.
 
På morgonen, redan 5.45, hördes det steg i trappan och utanför sovrumsdörren började Elsalie sjunga "Jag må hon leva" med allvarlig stämma. Hela låten, inklusive fyra hurra, sjöng hon och lämnade över en present som Michael gömt under hennes säng. Vilken stor tjej hon har blivit!
 
I paketet låg den här:
 
En iwatch sport. Jätte, jätteroligt! Jag har varit så sugen på en och saknar dessutom mitt aktivitetsarmband en hel del. Så jag har gått hela dagen på jobbet och förundrats över hur den känner av när jag vill kolla på klockan och då lyser upp displayen. Coolt!!
 
På lunchen kom Josefine förbi och spred glädje. Vi har inte setts sedan Frankrike, så vi hade mycket att bubbla om. Jag fick dessutom en urfin oljelampa.
 
Den där tjejen är så grym på presenter!
 
Sedan hann jag svänga förbi och hämta korten från engångskamerorna från bröllopet. Det ska bli så kul att se vad som föregick vid de olika borden.
 
När jag kom hem väntade ett blombud från Michael och på bordet stod redan en blomma från svärmor. Efter incidenten med tjäran har nu lugnet lagt sig på södra Karsegårdsvägen och jag äter chokladpraliner till tv-serier. En nästan perfekt dag, bara min make som saknas.

Kommentera

Publiceras ej