Packa träna packa

0kommentarer

Idag har vi kört kombinerad boot camp och packning inför fjällen. 
 
Vi kompletterar varandra så bra när det gäller träningsinitiativ. Jag tvingade honom till 25 minuter plågsam crossfitaktig träning på fm och på em tvingade han mig till nästan 9km löpning. Jag är så nöjd med dagens aktivitet men min rumpa kvider av den samma. Där emellan packade vi inför vår resa och tryckte i oss snabbmakaroner med falukorv. Vilken påsklunch va?
 
Imorgon bär det av till Lofsdalen och mängden prylar man ska ha med sig år ju löjlig. Trots takbox blir det nog kämpigt med plats. Det ska bli så himla härligt ändå. En vecka med skidåkning och få hänga med Julia och Toni. 
 
I veckan hoppas vi dessutom att hantverkarna jobbar på bra och att vi kommer hem till stor förändring. Jag börjar redan bli trött på att inte ha värme och tvättmaskin.
 
Så önska oss lycka till på den 12 timmar långa färden imorgon. Pga illamående är det endast ljudböcker som gäller och jag hoppas att tjejerna är sugna på att ta en sovdag. Vi får antagligen stanna och övernatta på vägen, men inget är bestämt.
 
Glad Påsk!

Kommentera

Publiceras ej