Crazy shopping och smyckesminnen

0kommentarer

Idag hade jag inget planerat på hela dagen så efter Pennys morgonsovstund drog vi in till Kungsmässan med spenderarbyxorna på. Hon behövde uppdatera sin garderob till storlek 80 och jag ville bara köpa något somrigt och kul. Något som inte skriker föräldraledig tvåbarnsmorsa.
 
Jag kom hem med en halmhatt och sandaler...
 
Ha ha ha, det här signalerar kanske desperat ålderskris? Penny höll sin plan i alla fall och köpte några bodys, byxor och pyjamas.
 
Väl hemma föreslog jag att vi skulle städa i badrumsskåpet och sortera mina smycken som sedan 2011 (när jag flyttade från Asperö) legat i två stora plastpåsar. Penny var genast på och började riva i allt med liv och lust.
 
 
Oj så många modeepoker som låg gömda i de där påsarna. Jag fnissar skamset när jag tänker på att jag faktiskt använt allt det där någon gång. Ja, ja det blir mycket för småtjejerna att använda i utklädningslådan.

Kommentera

Publiceras ej