Träningsstatus

0kommentarer

Träningen då? Jo, jag hänger i trots värmen. Inte så mycket långlöpning, men väl annat.
 
I tisdags morse körde jag och grannarna Westin backintervaller i vår branta backe ner mot havet. I slutet kändes benen som gelé och jag kom knappt framåt trots sprintorder från hjärnan. Märklig känsla det där, när kroppen bara lägger av.
 
Idag blev det tabataintervaller hos Emelie med torsdagsgänget, som idag även förärats av Erik. Han tar ju snart över föräldraledigheten för Loke, så det gäller att han skolas in i alla de viktiga aktiviteterna.
 
Erik och Maria såg så gulliga ut när vi körde sidoplanka och deras huvuden hamnade tätt, tätt, så jag var tvungen att ta en bild.
 
 
Bebisarna fick krypa runt på gräsmattan och vi hade även med oss en fyraårig nanny, i form av Nathalie.
 
Så visst tränar jag men den där milen som närmar sig den 23/8 känns lite jobbig just nu.

Kommentera

Publiceras ej