Orm

3kommentarer

Det är väl ändå typiskt att jag som genomgått en kbt-behandling för min ormfobi ska få en huggorm som ofrivilligt husdjur?
 
Här under uterummet ska den tydligen bo den "riktigt stora" huggormen, enligt Michael och svärfar. Tiden från att jag hörde talas om den till att jag klickade hem en ormbekämpande, vibrerande stav (oj vad mycket snuskiga skämt man skulle kunna göra av den meningen..) var väl cirka en minut. 800 kvm ska den skrämma iväg ormarna ifrån. Jag vankar av och an framför brevlådan nu!

3 kommentarer

Evvis

18 Jul 2014 13:16

Det kommer bli ännu färre besök hos er fram tills det blir vinter! (vad kostar en sån där ormvibrerare?)

Svar: Den kostar cirka 350kr, billigt! Köp och bär runt på.
Cissi

Förstående

18 Jul 2014 13:37

OMG, shit en orm! Bra att ni skrämmer bort den, när Mikeal är borta så finns det ju inget som stoppar den från att ta sig in i huset förutom maskinen ni köpt. Tänk om batteriet tar slut? vågar inte änns tänka tanken! Ta hand om er där ute i vildmarken!

Louise

18 Jul 2014 20:40

Fyyy vad läskigt! Hoppas på snabb leverans av staven. Vi hade snokar vid sommarstugan när jag var liten. Min morbror fångade in och la i glasburkar (?) och sedan fick stackarna dö nergrävda på en äng... Men jag var nöjd:)

Svar: Jag vet, det är så sjukt läskigt! Jag har börjat låsa dörrar på ett maniskt sätt nu i väntan på staven.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej