Jag har fått kompisar!

1kommentarer

Tjoho! Idag på föräldragruppen blev jag inbjuden till lunchträff på torsdag med fyra andra mammor (som känner varandra). Dvs jag blev extra tillfrågad!
 
Kul! Det var ju mitt mål med föräldragruppen att hitta några att hänga med här i Onsala eftersom jag inte känner någon. Det härliga med föräldragruppen är att alla dessutom verkar så normala. Inte konstiga alls. Helt chockerande! I Elsalies föräldragrupp trivdes jag inte alls. Där var alla av "det fina folket" och jag kände mig som kusinen från landet som bara pratade om bajs istället för märkeskläder.
 
Så nu ser jag fram emot torsdag då jag ska sköta mig alldeles exemplariskt för att nästla mig in i gänget. Önska mig lycka till!

1 kommentarer

Nina Johansson

24 Jan 2014 13:32

Underbart! Så roligt. Håller tummarna och vill höra mer om det ikväll. : )

Kommentera

Publiceras ej