Borta bra men hemma bäst

1kommentarer

Varför är det alltid så fantastiskt att komma hem, hur bra man än haft det på resan?
 
Bergen var verkligen mysigt. Det var kul med miljöombyte, att få träffa Arleheds och se deras söta bebis, att hänga på hotell, äta god sashimi och hänga med familjen.
 
Jag är så glad att vi bestämde oss för att följa med Michael. Trots ångesten att lämna bort Elsalie. Det var ju ändå mina dagar, för imorgon kommer hennes pappa hem. Men jag vet ju att hon haft det mycket roligare hos farmor.
 
Hon har fått rida och hälsa på sin gamla förskola. Men ändå skaver det ju så klart att jag offrade två Elsaliedagar.
 
Men, men vi får ladda tills hon kommer igen nästa vecka.
 
Tur att farmor skickar bilder!

1 kommentarer

Lina

29 Jan 2014 19:13

Ha inte dåligt samvete. Jag vet att hon har haft det underbart med farmor och farfar. När jag träffade henne igår så visade hon glatt upp sina brownies som hon och farmor köpt och skulle fika på. Hon var bara tvungen att äta lite lunch först -plättar. Låter tufft ❤️

Svar: Vad härligt med liten glimt från hennes dag, tack Lina!
Cissi

Kommentera

Publiceras ej