Bergenrundtur

3kommentarer

 
 
Vilken härlig dag jag och Penny har haft! Vi mötte upp Linea och Edvald på morgonen och fick sedan en ordentlig rundtur i Bergen. Det är verkligen sant som alla säger, Bergen är så fint och mysigt. Det känns så otroligt norskt också med alla de sju omringande fjällen.
 
Den här gången chockade jag mig själv och fotade faktiskt när vi kommit upp på Flöjen (ena fjället). Så klart inga bra foton, men jag fotade i alla fall (Ok, Linea tog två av bilderna åt mig)!
Linea, som är en ordentligt vältränad tjej körde skiten ur mig i backarna. Jag menar, jag jublade av lycka när jag lyckades springa 5 km på löpbandet i veckan, Linea sprang ett maraton i lördags...lite olika nivå på oss kan man väl säga. Fast jag kämpade på med svetten rinnande längs ryggen och hey, Penny är ju hela fyra veckor yngre än Edvald, så vem vet hur långt jag knatar om en månad...
 
 

3 kommentarer

julia

28 Jan 2014 20:02

Ändå impad över att du försöker att jämföra dig med Linea. Hon är ju bara tidigare elitcyklist.. :)

Svar: Hahaha, det går inte att jämföra sig med henne! Min rumpa svider av all träningsvärk idag.
Cissi

Linea

29 Jan 2014 11:09

Tack själv Cissi! Var mysigt o få hänga med dig o charmiga karaktärsfyllda Penny!

Kul att ni gillade Bergen, och på tal om alla backar så var det väl du som pumpade på med vagnen o var först uppe? ;)
Stor kram!

Svar: Det var bara en försvarsmekanism. Jag var så rädd att inte orka upp så jag körde på full hastighet. Därav min ömma stjärt idag!:-)
Cissi

Nina Johansson

29 Jan 2014 11:38

Åh, vilken mysig tripp! Ovanligt snygg soptunna också.. men imponerande med utsiktsbilder ändå. ; )

Kommentera

Publiceras ej