9. En grej jag skulle vilja vänja mig av med

1kommentarer

Åh alla dessa dåliga vanor. Här borde jag kanske svara sockerbehovet, att stanna uppe för sent på kvällen, stökigheten mm, listan är lång.
 
Men det jag stör mig allra mest på är att jag är en otroligt dålig vinnare. Ingen bra förlorare heller förvisso, men en usel vinnare.
 
Jag ÄLSKAR att ha rätt. Jag njuter av att vinna diskussioner och påpeka faktafel. Men det stannar inte där. Jag vill gärna hånad lite. Fortsätta prata om det och gotta mig i det. Så otroligt osympatiskt och jag önskar att jag kunde hejda mig.
Det kanske får bli mitt nyårslöfte, att bli en mer ödmjuk vinnare. Det finns ju trots allt personer som vägrar att spela sällskapsspel med mig...

1 kommentarer

Nina Johansson

14 Jan 2014 21:33

Stort av dig - att välja ett "riktigt" karaktärsdrag du är missnöjd med. Hade ju varit så enkelt att välja typ lathet, socker etc.

Kommentera

Publiceras ej