5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…

1kommentarer

Popcorn! Utan tvekan. Ser ni vad det här är:
 
Det är världens bästa popcorngryta. Med den här poppar jag perfekta, fluffiga, vita popcorn med max 10 restmajskorn kvar.
Jag bytte till mig den här av min kompis Anna mot en videospelare ( en hyfsat ny skall tilläggas) och jag har aldrig ångrat det! I perioder i mitt liv har den använts varje dag.
 
Jag kommer från en popcornfamilj där vi ofta poppade en egen skål till varje familjemedlem under fredagsmyset. När jag flyttade hemifrån så försökte jag få med mig grytan, men fick kalla handen. Som tur var flyttade jag ihop med Anna och hennes gryta. Resten är ju historia...
 
Så tack Anna för att du lät mig ta över grytan. Jag är dig evigt skyldig.

1 kommentarer

Anna

13 Jan 2014 16:34

Å vad kul att den fortfarande lever. Min gamla ärvda kastrull. Jag tror att du har tagit mycket bättre hand om den än jag hade gjort! Bytet mot videon är jag väl inte jättenöjd med nu i efterhand... Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej