Så otroligt bra veckoslut

0kommentarer

Åh vilken fantastisk start på Michaels hemmaperiod! Julfest, date och pysselsöndag.
 
Gårdagen blev så härlig! Vi kunde inte riktigt tro på att vi skulle få en egen stund på stan förrän vi steg ur bilen vid Järntorget. Pronenaden fram till indiska Maharani kändes magisk och pirrig.
 
Maten var helt otrolig. Så mycket smaker och spännande kombinationer. Inte vad jag förväntat mig och en grymt bra överraskning. Det blir fler besök!
 
Sedan väntade "Meningen med livet" på Draken, Alex och Sigges show. Kul och väl värt att se. Så mysigt att få gå ut tillsammans, prata över en middag och skratta ihop till en föreställning. Nykär nu!
 
Att Penny hade det superbra hos faddrarna var ju också skönt. Hon somnade sedan lite konstigt lätt. Hm, Cecilia och Peter nu har ni öppnat Pandoras ask och vi har sett hur bra hon trivs hos er....
 
Idag har jag istället tagit mig ut till obygden och Sammels gård för att binda en julbock av granris. Stick-/pysselgänget körde loss bland riset och jag fick till slut med mig en bock hem.
 
 
Lunch och fika bjöds vi i en mysig liten grillstuga. Det passade så bra med den här mysaktiviteten när regnet öste ner på utsidan.
 
 
Japp, helt ok att vara avundsjuk på mitt härliga liv just nu! Imorgon åker Michael på konferens i två dagar så då är ordningen snart återställd igen och jag blir mitt vanliga, trötta jag. Lovar!

Kommentera

Publiceras ej