Ny tatuering

2kommentarer

Idag hittade Elsalie tatueringar i sin tredje skattjakt i sagokalendern. Så vi körde loss. Hon fick både "broder Daniel-stjärnor" vid kindbenet, hjärta på armen samt ett armband. Jag hade också köpt de nya, trendiga vuxenfejktatueringarna i metallic så även jag kostade på mig ett armband.
 
 
Dagen har annars gått i julgodisets tecken och jag har gjort Mozartkulor, polkatryfflar, tryfflar med havssalt och bountybollar. Till och med jag är numera lite mätt på choklad och kan tänka mig att ha ett uppehåll på någon dag.
 
Michael är fortfarande krasslig, även om han lyckades ta Penny till babysimmet. Nu är vi väldigt trötta på den här sjukdomen som lamslår oss. Sjuka män, blir väldigt sjuka tydligen...

2 kommentarer

evvis

18 Dec 2014 09:55

Är julkalendern uppskattad?
Det ser förövrigt ut som om ni har lika stora händer

Svar: Ja väldigt uppskattad! Men hon hade nog önskat att det var fler skattjakter... Nästa år ska jag nog göra en egen med olika uppdrag och skattjakter. Typ "baka pepparkakor", "ring mormor"mm. Då kan man ju blanda med nyttouppdrag och rena treats.
Förresten har väl du minst händer i västra Götaland?
Cissi

Nina J

21 Dec 2014 09:29

Du är så rolig! Tatueringsarmbandet var visserligen riktigt snyggt! Men hur kommer du på tanken? : )
Imponerande julgodisbak. Jag har tänkt kola ett antal gånger men så fort jag kommer till tanken "kulprov" så ledsnar jag. Men mozartkulor - marsipan och nougat är ju ändå det godaste på hela julen...
Hur är ni i Vänga förresten? Hinner vi träffas?

Kommentera

Publiceras ej