Slottsskogen

2kommentarer

Idag har jag och Elsalie varit på utflykt till Slottsskogen. Det blev en jättehärlig dag!
 
Vi mötte upp hennes Asperökompisar med mammor i ett soligt Göteborg. Vi åt lunch, prickade in matningen av sälar (det har aldrig hänt mig! Men det var nog tyvärr mammorna som var mest intresserade....), red på hästar, klappade getter och grisar, åt glass och lekte. Ni hör ju, en fulländad dag!
 
Väl hemma serverades kycklingsallad på altanen med gårdagens ölrumpskyckling. Den blev verkligen otroligt saftig och god.
 
För att riktigt mjölka ur det sista ur mina fogar så tog vi en promenad till Lollipop för lördagsgodisinköp efter maten. Nu sitter vi och tittar på Vildingarnas land, djupt nedsjunkna i soffan.
Leia, Tilda, Elsalie och Evelina
 
 
Liam, Tilda, Evelina, Elsalie och Leia

2 kommentarer

Lina

17 Aug 2013 22:53

Sicka godingar!

Njut nu av din godispåse, för du köpte väl en egen?

Svar: Självklart! Köper vi tillsammans så tenderar ju just mina sorter att försvinna först och jag får sitta och rafsa runt i desperation efter något ok-gott i slutet....
Cissi

Nina Johansson

18 Aug 2013 21:39

Och så fina uppradade bilder! In i en fotobok, bums. : )

Svar: Fotona tagna av Jossan och Christina...
Cissi

Kommentera

Publiceras ej