Septemberbebis

2kommentarer

 
Så det blir alltså en septemberbebis det här. Jag som ändå på något sätt hoppats att vi skulle hålla oss inom augusti.
 
I natt hade jag ändå lite känningar och förvärkar, tillräckligt för att hålla mig vaken. Men så fort morgonen kom och vi gick upp så klingade det av.
 
Så istället för att föda klädde vi upp oss och åkte på 35-årskalas till Peter. Vi tog cykeln, vilket jag hade hoppats kunna dra igång det hela men det enda det gav var foglossningssmärtor från helvetet. Trist! Jag har även tryckt i mig svettframtvingande stark thaimat..men inte då. Bättre lycka i september.
 

2 kommentarer

Lina

01 Sep 2013 06:45

Kan säga från säkra källor att idag, 1:A september är en mycket bra dag att föda på. :-) Så kom igen nu bebis!!

Nina Johansson

01 Sep 2013 20:10

Så jävla snygg så jag får ångest här borta i tröstätarsoffan, "orkar inte komma igång fast jag verkligen måste nu"...

Svar: Ha ha ha, du vet ju att det här stadiet är ju en "ok" fetma. När magen är hård och rund. Jag återkommer med en bild på magen om ett par veckor...privat mms:at till dig. Sedan har jag ju min mysa, fika och bara sitta i tv-soffan period framför mig nu. I minst ett år.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej