Sankt Jörgens spa

0kommentarer

Kände att jag måste upprätta Sankt Jörgens spa efter förra inlägget. Jag hade kanske lite fel fokus på det...
 
Herregud vilket härligt ställe det är! Lyxig känsla, bra mat och trevlig personal. Vi är supernöjda! Min spa-behandling var underbar, Michael knorrade dock som vanligt över att han fick en manlig massör...
 
Vi fick också anledning att fira på kvällen eftersom Cecilia berättade att hon friat till Peter! Så det blir bröllop nästa år. Kul!
 
Nu vill ni väl se en härlig bild på hela gänget, hängandes vid poolen eller kanske avnjutandes den fantastiska maten? Äsch, här är den enda bilden jag tog ( vid utcheckningen):
 
 
Eftersom jag är tillsammans med Mr Effektiv så har vi nu under eftermiddagen varit på Hornbach, kikat på tänkbart bröllopsställe (för oss) och befinner nu ankrade utanför en ö med båten. Ja ja, sova kan jag ju göra när bebisen kommer eller...?

Kommentera

Publiceras ej