Produktiv

2kommentarer

Nu när halva dagen gått måste jag ju skryta om min fantastiska effektivitet. Jag har nu cyklat till Apoteket för tablettinköp (flåsigt), tvättat och hängt 3 maskiner (många benböj), slipat OCH börjat måla den (armstyrka och tålamod). Inte illa pinkat för en apatisk, höggravid kvinna!
 
Tyvärr har jag ingenting att säga till om här i huset så elefantens färg är bestämd av Michael och Elsalie i samförstånd. Babyrosa med grå sadel ska den bli... jag undrar om jag kan kuppa in turkosa prickar...
 
 
Nu sitter jag här lite nöjd över mitt dagsverke och käkar studentnudlar. Ni vet, på påse med tillhörande krydda fylld av glutamat och E-nummer. För att kompensera den otroligt undermåliga kosten tar jag lite gravidvitaminer till. Det måste väl ändå hjälpa upp lite?

2 kommentarer

Hemma sjömannen

29 Aug 2013 16:01

Här lämnar man dig ensam ett par timmar så äter du skitmat...... Tssk

Nina Johansson

30 Aug 2013 16:11

OH MY! Vilken elefant! Det är knappast en bebisleksak väl? Gillar era vinklar - den ser gigantisk ut! Men vilka lekar man kan hitta på. Kul!

Svar: Den är inte så stor, men det är nog Elsalie som kommer ha mest glädje av den ett tag framöver. Hon står på den och gungar, övar balansen.
Cissi

Kommentera

Publiceras ej