Nu drar det ihop sig...för renovering alltså

0kommentarer

Idag vaknade jag och kände mig deppig av denna eviga graviditet. Jag veet, det är fortfarande 1,5 vecka kvar till datumet, men ändå. Man är ju verkligen gravid sjukt länge! Jag är trött på att vanka runt och klaga.
 
Jag tog lite timeout och åkte in till Kungsbacka för att beställa vår nya bänkskiva till köket. Yes box, vi ska självklart passa på att renovera lite nu i bebistider (det ingår väl?) Fast lugn, det blir bara en liten lätt uppgradering av köket. Ingen totalrenovering. Det har jag ju gjort förr och det gick väl hrm...eh...sådär...
 
Vi ska kasta ut vår laminatbänkskiva och sätta in en kombination av sten och trä. Sedan skall luckor målas om, kakel sättas, lite knoppar bytas, dammhyllor byggas bort och listen under överskåpen göras rak. Max en vecka med hantverkare har jag blivit lovad...vi drar igång på min födelsedag, så firandet blir väl då på lokal...eller hur, Michael?
Bilder ska jag så klart ta före och efter...när jag orkar.

Kommentera

Publiceras ej