Inlåst

1kommentarer

 
Jaha ja, här sitter jag på Julas parkering inlåst i bilen. Michael råkade låsa när han gick, har nyckeln med sig men har så klart lämnat telefonen. Billarmet går var tredje minut, så jag känner mig som en idiot här.
 
Man har ju läst och förfasats över barn och hundar som blir instängda i varma bilar. Här lyser solen in och min panna pärlas... Så om ni läser i morgondagens tidning om en överhettad gravid kvinna fått räddas ur bil av förbipasserande, så kan det vara jag..
 
Ska jag kanske ta och ringa in till Jula-butiken så att de kan ropa ut i högtalaren att Michael måste släppa ut sin gravida tjej ur den varma bilen? Det vore väl en bra skam-hämnd?

1 kommentarer

Nina

16 Aug 2013 09:34

Kan vara ditt roligaste inlägg hittills! Jag läste högt för Mikael och sen spann vi glatt vidare på skamhämnden och hur utropet skulle låta. Säg att du ringde. :-D

Svar: Tyvärr kom han långsamt spankulerande när jag började fingra på telefonen, intet ont anandes. Men han var skamsen läänge...
Cissi

Kommentera

Publiceras ej