Ingen bebis ännu

1kommentarer

Men vilken dag vi hade igår, helt ljuvlig!
 
Först och främst fick vi äntligen träffa Elsalie igen. Som vi hade längtat! Hon är ju bara här ett dygn under pappa-veckorna så vi försöker maxa allt härligt under den här tiden.
 
Innan vi hämtade henne från förskolan så packade vi ner fika och badkläder så att vi kunde sticka direkt ut med båten. Som vanligt svallade känslorna och hon var så uppspelt när vi åkte att hon ömsom bara skrattade, ömsom gap-skrek någon egenpåhittad sång.
 
Vi tog oss ut till en ö och fikade, plockade björnbär, fiskade krabbor, lekte med sjöstjärnor, jagade räkor och bajsade högt uppe på ett berg (OBS! Endast Elsalie). Vi verkligen sög ut det sista av sommaren.
 
 
 
Men det härliga var inte slut efter det. På eftermiddagen kom Josefine och Tilda. Vi åt middag och de hade med sig en hel buffé av bakverk till efterrätt. Småtjejerna lekte och blev sockerhöga medan vi vuxna njöt av att kunna sitta ute på kvällen utan att höstkylan tvingat in oss.
 
Sommaren är väldigt härlig ändå. Jag hade bara lite svårt att se det i juli när det blev lite väl mycket för min trinda kropp.
 
Nu har vi lämnat Elsalie till förskolan igen och jag har gråtit en skvätt för att vi inte ses förrän på måndag igen. Om det inte kommer en bebis innan förstås, för då måste hon ju komma och hälsa på hos oss på bb. Håll tummarna!

1 kommentarer

Elisabeth

29 Aug 2013 06:41

Underbara sommar!
När du hoppade över en dags bloggande trodde jag ni gjorde andra saker som typ var på bb. Nåja han kommer väl när han är redo. Vet du va? Slog faktiskt upp Gorm och det är ju ett fornnordiskt namn. Jag var inte helt säker på att ni skojade varför min något neutrala kommentar.
Ha det bra och fortsätt njut av sommaren.
Kram Elisabeth

Kommentera

Publiceras ej