Humöret svänger

1kommentarer

Vilken skillnad det kan vara på dagar!
Igår var jag deppig, smågrälade med Michael och tyckte att livet var kämpigt.
 
Idag däremot känns allt toppen. Jag tycker att det är spännande att vi faktiskt väntar in en bebis, njuter av att inte ha några måsten och känner mig superkär i Michael.
 
Jag har insett vad receptet är; träffa kompisar och ett ständigt matintag...
 
Dagen började med långfrukost på altanen, sedan åkte jag direkt in till Majorna och en långfika med Jossan på Marmelad (så välbehövligt!), sedan direkt till Seglarkrogen för sen lunch/tidig middag med syster och Carl. Aah!
Vi avslutade med en mini-IKEA-sväng också så klart. Mitt VISA-kort har inga lediga dagar nu för tiden...
 
Nu ligger jag här i soffan, äter en 88:an och tittar på när Michael sätter upp lampor. Livet är väldigt bra ändå.
 
Dagens mage ser ut så här:
 
 
 
 

1 kommentarer

Nina

24 Aug 2013 21:19

Kan trösta dig med att jag och Mikael var INTE varken överens eller speciellt kärvänliga när vi höll på med golvet häromkvällen. Igår knödde vi ihop hela familjen på pappas 4-hjuling och åkte ner till sjön. Barnen var glada, solen sken, Ville somnade, vi var nära för en gångs skull. Superhärligt! Livet svänger. Och då har du ändå en redig dos hormoner att skylla på. Kram!

Kommentera

Publiceras ej