Det kostar att vänta

1kommentarer

Nu får nog Gorm ta och komma ut snarast, vi håller ju på att bli panka på kuppen.
 
För att fördriva tiden så grejar vi (läs: Michael) hemma. Lite överallt skulle man kunna säga. Vi planerar ju köksrenovering, vi byter handtag på alla dörrar (och några garderober), vi målar och rostbehandlar flaggstången, köper till lampor och fixar i trädgården. Nu har jag väl säkert glömt en massa småsaker, men ni ser ju. Vi köper och köper och köper....
 
Idag styrde vi kosan mot Gbg för att ta en runda på Barnens hus, som har kursat och säljer ut allt. Vi var inte de enda som tänkte den tanken...
 
Dålig bild tagen på den flera hundra meter långa kön utanför.
 
Vi vände och åkte vidare mot blomsterlandet. Där shoppade vi loss som galningar och fick med oss bland annat ett familjeträd med fyra påympade plommonsorter.
 
 
 
Vi hade bokat ett möte med banken i Kungsbacka klockan 14 och kom dit en timme tidigare.
Vad gör vi då för att slå ihjäl den timmen? Jodå, vi kilar in på Kungsmässan och köper kuddar för 700kr...
 
Så Gorm, kom ut nu och rädda oss från ekonomisk undergång!

1 kommentarer

Elisabeth

22 Aug 2013 13:34

Hej Cissi,
Roligt att ni redan namnat bäbisen. Gorm var nytt namn för mig.
Hoppas att han snart kommer. Ska hälsa från Bruno som är i huset idag. Han frågade hur du mår. Jag sa att du shoppar...
Sköt om dig så hoppas jag du är två nästa gång.
Mvh Elisabeth

Svar: Ha ha ha, Gorm är bara ett skojnamn. Vi vet varken kön eller namn ännu. Ibland tar vi upp diskussionen, men inget är klockrent ännu.
Hälsa Bruno så mycket! Trivs han med nya tjänsten? Jag hoppas snart att bebisen hittar ut innan shoppingen äter upp mig!😊
Vi hörs!
Kram
Cissi

Kommentera

Publiceras ej