Bf + 3 dagar

1kommentarer

Nu är jag ordentligt uttråkad! Dagarna är så långa och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag har ju glömt av vad det är man önskar att man hann göra när man jobbar och allt rullar på för fort. 
 
Tur att man har kompisar som kommer med tips ibland. Imorse tipsade Lina om en rabatt på glammom.se och vips hade jag ju dödat en hel kvart! Nu är jag dock mer än lovligt pank...
 
Dagens aktivitet blir att cykla till Apoteket och köpa tabletter mot halsbränna, slipa en träelefant och tvätta. Det blir stressigt det här....
 
ok, jag KAN ju faktiskt städa badrummet, rensa i mitt badrumsskåp och ta tag i fotobok för föregående år...men vad FAN det är ju skittråkigt....
 
Så här ser magen ut idag i alla fall, fortfarande spänd som en metallkula. Tänk att man kan längta efter den stora degmagen som snart kommer. Men det gör jag. Den är ju följsam och formbar. Den kan man drapera runt sig i sängen och använda som kudde åt bebisen. Den här stenhårda bollen ju är inte praktiskt någonstans.
 
 
Märk väl det ansträngda leendet!

1 kommentarer

Nina Johansson

30 Aug 2013 16:09

Du ser bara smalare ut ju större magen blir. Men jag kan förstå att det börjar bli lite ansträngt...

Kommentera

Publiceras ej