Avsked

1kommentarer

Imorgon när Elsalie åker till sin pappa så vet jag hur saknaden kommer gripa tag i mig direkt. Vi har haft en så mysig kväll och hon har varit sitt ljuvaste jag. Jag är inte beredd att släppa iväg henne. 
 
Jag fick en present idag som kommer framkalla längtanstårar närmsta tiden.
 
 
Ni ser väl vad det är? Ett sjörövarskepp. Prickarna är alla kanonkulor som avfyrats och tyvärr har skeppet varit i storm, därav alla lappar som den är lagad med. Den svarta lappen bredvid är skattkartan. Någon har lyssnat på Bamse och sjörövarna många gånger....
 

1 kommentarer

Kristin

21 Aug 2013 08:54

Vilken fin bild! Klart man ser att det är ett sjörövarskepp! Jag förstår att du saknar henne redan men försök att njuta av vuxentid och att få vila.. Snart har du en ljuvlig liten bebis att sniffa på! Kram.

Kommentera

Publiceras ej